پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215616
تز منصوريان براي بازي/از راست حمله از چپ دفاع کنيد
تاریخ انتشار : 1395/05/04 19:22:12
نمایش : 1076
استقلال امشب و در بازي با نفت تهران با سيستم 1-3-2-4 بازي خواهد کرد يا 2-4-4 لوزي يا خطي؟
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، ترکيب اوليه استقلال تا ساعاتي ديگر که از سوي عليرضا منصوريان مشخص مي شود پاسخگوي اين سوال خواهد بود هر چند که چينش اوليه در جريان بازي تغيير خواهد کرد و آنچه که سبب پيروزي مي شود تلاش بازيکنان در مستطيل سبز است نه سيستم.

 

طبيعي است که استقلال اين فصل را بهتر از استقلال فصل گذشته ببينيم چون بازيکنان خوبي به ترکيب اضافه شده اند. بازيکناني که در عين باتجربگي بازي در ترکيب استقلال براي آنها جذابيت خاصي دارد و بي صبرانه منتظر هنرنمايي با پيراهن آبي هستند.

 

با توجه به زوج وريا غفوري و خسرو حيدري طبيعي است که بيشتر حملات استقلال از کناره ها از جناح راست طرح ريزي شود به خصوص که در جناح چپ اميد نوارفکن که مدعي بازي است ايستا بوده و بيشتر در کارهاي دفاعي شرکت مي کند تا کارهاي تدافعي. البته اگر قرار به بازي با سيستم 1-2-3-4 باشد و جابر انصاري بال چپ باشد مي تواند توپ هاي دريافتي از هافبک هاي مدافع را به حمله از جناح چپ تبديل کند و آنوقت ديگر دغدغه فضاي پشت سر خود را نخواهد داشت چون اميد نورافکن اين طور مواقع آماده دفاع کردن است.

 

حضور کاوه رضايي در نوک خط حمله استقلال برگ برنده اين تيم در فصل جاري خواهد بود چون کاوه مهاجم چارچوب شناسي است و مي کوشد خود را به کي روش تحميل کند. او بايد خوش شناس باشد که اين فصل روي دست بازيکنان خوبي چون جابر انصاري و خسرو حيدري را دارد و بي شک از سوي بختيار رحماني هم حمايت خواهد شد. بازيکني که در سيستم 1-3-2-4 احتمالا پشت سر کاوه بازي خواهد کرد.

 

البته که نفت حريف آساني براي استقلال نخواهد بود. هر چند دير تمرينات را شروع کرده و شايد چند بازيکن مورد دلخواه را هم جذب نکرده باشد. اما علي دايي از آن دسته از مربياني است که انگيزه پيروزي به خصوص در برابر تيم هاي بزرگ را به خوبي به تيمش القاء مي کند. پيروزي در خون و وجود علي دايي است و البته فرقي نمي کند که تيمش در مصاف دوستانه به ميدان مي رود يا در بازي رسمي. دستور او در هر مسابقه پيروزي است.

 

اين کمي کار را براي استقلال سخت مي کند و بايد به اين نکته هم اشاره کرد تيم عليرضا منصوريان با توجه به دگرديسي که در اين فصل داشته دست کم در هفته هاي ابتدايي نيازمند همراهي از سوي باشگاه و تماشاگران است.

منبع:ورزش3

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html